Burcinersoz Kalban92 ben gece prima care bağlıyorum gündğzde sleepy gece çok altını açmak uykusunu dağıtmak istemiyorum. Bağlama şeklide önemli ne zman sızıntı olsa eşim bağlamış oluyor 😂
Pimpirikk Aslında biraz bebeğe göre değişen bisey bizde çok bez denedik şimdi goon kullanıyoruz ama benim bebeğime uyan başkasına uymuyor bence deneyerek bulun
eylulvari Kalban92 prima premium care kullanıyorum kızıma kokusu dışında hiç sızma ve pişik yaşamadık memnunuz
Eesmaaanur Kalban92 her bebek farklıdır ama biz slepy ile başladk ama sızdırdığı için şu an goon kullanıyorum tavsiye ederim.
aselmommm Kalban92 prima bende de öyle oldu ve kokusu çok kötü evy baby kullanıyorum şuan çok memnunum 😇