Dün bir yazı gördüm bebeklerde bacaklarındaki boğum eşitsizliğinin kalça çıkığı olabileceği gibi bir durumdan bahsediyordu. Evet bunu biliyorum kalça ultrasonu çekildi doğduğunda, şuan 17 ay doldu ancak bizdeki bu boğum eşitsizliği devam ediyor. Yürümesinde bacaklarını açmasında bir sıkıntı yok ama çok kafama taktım dünden beri bebeğinde bu durumu yaşayıp sonrasında geçen annelerimiz oldu mu acaba?