acarrcgdm Cema_99 bende aynı şekilde oldum doktor kadın dogum hapı söyledi ama emziren anneler kullanamaz yazıyodu içmedim sonradan düzeldi
Cema_99 Deletedmom_73 doğuşdan sonra ayın 9 oldum 7 gün oldu bitdi təkrar hemin ayın 23 təkrar oldum şimdide bu ayın 8 olmuşdum 7 gün oldu bitdi təkrar yenə oldum
Deletedmom_73 Cema_99 Doğum yapalı kaç ay oldu peki, yine de bir doktora görünün bence normal mi değil mi bilemedim şu an. ☺️
Cema_99 Deletedmom_73 doğum yapali 3 ay oldu ilk aded olduğumda doktoru gitdim USM isdedi yaptirdim bi şey olmadı sonradan 2 kes olmaya başladı.Tesekkur ederim
acarrcgdm Cema_99 ben 3 kez bi hafta arayla arayla olmuşdum zaten bi hafta sürüyodu bi hafta sonra tekrar oluyodum 3 kez boyle oldu ve yoğun bir kanamam oluyodu bebek bezi takıyodum evde sonra düzeldi ama canım
Cema_99 acarrcgdm Teşekkürler can bende yoğun kanma olmuyo normal hatda az az oluyo 1 hafda söylədiyin kimi