nurfidanbora Merhaba dogum rapor param sgkdan onaylanmi s fakat e devlet görünmüyor başına gelen varmi yada e devlette gorunmesigi halde parasını alan
yusufmertmom nurfidanbora evet benimde görünmemişti gidip aldıktan sonra e devlete verildi diye girildi
lifeislife nurfidanbora bana sms gelmişti pttye yattı diye gidip oradan almıştım ilk ödemeyi 2. Si henüz yatmadı
eserekli_kiz11 nurfidanbora is yeri raporunuzu nasl girdiyse onunla alakali bir durummus yani raporunzu ay ay grebilr siz her ay alrsnz veya tek seferde girer rapor bitiminde alrsnz bn sgk yi aramistm oyle dediler bnm is yerimde tek seferde girmis rapor bitiminde tek seferde aldm parayi