Lulemom Mamamız raporlu. Nestle resource ye geçtik. Önceki mamamız infasource ydi aroması yoktu içiyordu. Şimdiki aromalı sever diye çikolatalı yazdırdım. Ama içmiyo. Çilek li falan yazdırsam bu kalan mamaları versem değişirler mi