Fidoss Her seslendiğinizde bakmak zorunda değil zaten, oğlum 20 aylık oyuna dalmışsa bakmaz ismine mesela. Ben de pimpirikli olduğum için kelimesi az diye konuşma terapistine götürdüm, her şeyi normal dedi, hatta anne-baba ile iletişimi çok iyi dedi.
Komut alıyor, sevgi gösteriyor, bir şeye odaklanmamışsa ismine bakıyorsa ve rahatsız edici takıntılı hareketleri yoksa otizm açısından bir sorunu yoktur.