Belinayla Kızım 3 yaşına yeni girdi. Her şeyini neredeyse ağlayarak mız mızlık yaparak yaptırmaya çalışıyor. Yani akşam olsa da uyursam diye bekliyorum artık. Sinirleniyor oyuncaklarını fırlatıyor. Ne yapılması gerektiğini bilmiyorum artık
Gozzde-89 Belinayla 15 gün sonra 3 yaşına girecek benim oğlumda aynı yaa kreşe başlattık ondan mı dedik ama 3 yas durumları mıdır bılmıyorum