Kızlar ablam liseyi yarım bırakmıştı yıllar önce sonradan da açıköğretime kayıt yaptırmış ama devam etmemiş şimdi sistemde silik yazıyor öğrenci durumunda tekrar açıköğretim bürosuna mı gitmesi lazım sistemden ders falan alıp devam edebilir mi ? Hiç bilgim yok bu konuda bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim 😌