17 aylık oğlum. Doğduğundan beri çok ama çok hareketli. Yemek yerken bile oturmaz yerinde. İştahı çok az. Bez değiştirmek üst değiştirmek işkence. Sürekli de dışarıdayız parktı aktivite merkezleri gibi gideriz. Ama evde çocuğu zaptetmek mümkün değil. Anlıyor kelime kuruyor komutları yerine getiriyor. Ama oturmak istemiyor hiç. Ne yapmalı nasıl davranmalı ?