hlyyklkk yanlış bi beslenme şekli canım mesela bulgur yedirirler bol bol süt olsun diye ama benim oğlumda aşırı gaz yapardı. Et ve sebze ağırlıklı beslenseniz çok daha kaliteli olur sütünüz. Alerji yoksa fermente süt ürünleride çok sağlıklıdır. Yoğurt, kefir, peynir gibi. Gazı olan bebek ne yaprsanız yapın gazı olacaktır. Yediğiniz yemeklere kimyon ekleyin başkada yapacak bişey yok. Bebeğinizin barsakları geliştikçe bu sorun ortadan kalkacak merak etmeyin. Eğzama gibi bir durum da varsa ve süt ürünlerini yeni tüketiyor köpüklü kaka da eşlik ediyorsa bir doktora sorun mutlaka alerjide olabilir. Siz evdede takip edebilirsiniz süt ürünlerni tekrar kesin bakın bi köpüklü kaka gidiyor mu eğer gidiyorsa tekrar süt ürünü tüketin bakın tekrar köpüklü kaka mı yapıyor eğer öyleyse doktora götürün durumu anlatın