Curlym benim bebeğim de aynen bu şekildeydi, 1800 gr doğdu ve küvezden çıkarırken de 1800 gr çıkardık, aktif bir bebek olmadığını kilo almazsa geri küveze alacaklarını söylemişlerdi eve geldiğim de aynen yaşadıklarınızı yaşadım topuklarını cimcikliyodum, evet maalesef biraz canları yanıyor ama mecburuz yani. Topuğunu minik minik cimcikleyin uyanacaktır başka türlü uyanması zor.