endoplazmikretikulumiste Bebeğimin ismi dövme olacak sizce en çok nereye yakışır? İç bilek dış bilek eklem içi omuz ense dış kol vs..?
Bissa endoplazmikretikulumiste benim kızımın adı el dış bileğimde yazılı ama memnun kalmadım güzel yazılmadı o yüzden kolumun arkasında dirseğimin üst kısmına yazdırıcam ayak iziyle beraber