damla34alp Bende şikayetçi değilim. Her durum gibi bu da geçici. Ama 1 yaş sonrası hem kilo fazla olduğu için hem de hem evde hem dışarda hep kucakta durmak istediği için bedenim açısından yorucu oluyor. 11 aylık yürüdü. Ilk zamanlar yürüme hevesinden hep yürümek istedi. Sonra hep kucak. Bugün tüm gün dışarıdaydık mesela. Bebeğim hep kucağımdaydı. Ve babasına da gitmiyor 🤷♀️ normalde kanguru almamıştım. Şimdi kanguru araştırıyorum. Bebek arabasında durmuyor,yürümek istemiyor,baba istemiyor. Ben dışında hiçbir şey istemiyor.🤷♀️