Nurumay Hanımlar bebeğim 21 günlük üstünü giydirirken bir sıfır kollu zıbın birde uzun kollu alt üst pijama takımı yada uzun kollu tulum giydiriyorum kalın mi olur kısa kollu falan mı giydirmeliyim bu kez de üşür diye korkuyorum
Gezginkisisi Nurumay ev 28 derece. İlk hafta dediğiniz gibi giydirdim. 7. Günden sonra sadece askılı zıbın giydirdim.
Deletedmom_33 Nurumay terlemuyorsa iyi bence. Veya tişört giydirip bakabilirsiniz ateş ölçer ile üşüyor mu diye kolları filan soguksa tekrar uzun kollu giydirirsiniz
Gezginkisisi 28 derece banyo yaptırma ısısı. Öyle düşünerek ben bu şekilde tek zıbın giydiriyorum. Banyo yapabileceği yani çıplakken bile üşümeyeceği bi derece.