Melekasaf Merhaba hanımlar bebeğim 3 aylık sütüm kesildi aptamil mama veriyordum başta iyi alıyordu şimdi hiç istemiyor midesini bulandırıyor en fazla 30 ml içirebiliyorum ne yapmam gerek😢
Aryakus28 Melekasaf bebekten bebeğe değişir her bebeğin anatomisi farklıdır mesela biz ilk hipp kullanıyorduk kızım kabız oldu sonra evolvia kullandık onun tadını sevmedi sonra bebelac kullandık onu ishal etti şuan Sma kullanyrz 4 aydır çok memnunuz siz de deneyerek bulacaksınız…