gmutafaksu İkizlerim var 1 aylık olduk bugun sma ve hip denedik kabızlık oldu zeytinyağsız cıkamıyoruz kakaya sizin kullandıgınız kabızlık yasamadıhigınız mama var mı?
Hayat55 gmutafaksu yani her mama butun bebeklere ayni gelecek diye bisi yok size kabiz sorunu yaratan mama baskasinda oyle bir sorun yasatmaz bizde 4 5 mama degistirdigimizi biliyorum kimisi gaz kimisi kabiz kimisini sewmedi yani bunu deneyerek ogrenebilirsiniz🤦♂️😊
Ozlem6040 gmutafaksu Aptamil kabız değil ama gaz çok yaptı bize. Biz hipp kullanıyoruz combiotik olandan birde onu deneyin ama 3 4 gün içinde belli olur demişti doktor