[silindi] çok pahalı olmuş mamalar boşuna kendinizi masrafa sokmayın
Bir de ben golden goat veriyorum diğer mamalara nazaran bir tık pahalı 140₺ Hem de 400 gr 🤦🏻♀️ Daha pahalıları var mı bilmiyorum tabi..kilosu 4260 49 günlük fena değil..sütüm var güya ama emzirince tabi az mı çok mı göremiyorum demek ki az mı geliyor da bazen ağlıyor krize giriyor bilemiyorum mamayla susuyor krize girdiğinde..olmazsa ben de bir mama bir meme şeklinde gideyim tamamen emzirmemeyi de düşündüm ağlamasın üzülmesin diye ama ileride pişman mı olurum diye aklıma gelmiyor değil 🥺
Yengem çocuğun ağzından memeyi çekince sütü fışkırıyormuş annem onu görünce sen de öyle mi diyor sütü bol olanlarda öyle olurmuş sanırım