IpekIncii Kızlaarr 1 aylık bebek pusete konur mu? Beli için sakıncalı diye duydum ama sizler net bir şey biliyor musunuz??
sarmaliklahana IpekIncii ben pıseti içine düz olacak sekilde battaniye falan koyuyordum sonra bebeğimi koyuyorum yani yatarken düz zemin oluyordu. O cukur yerini dolduruyordum 🤭 2.5 aydan sonra normal kullanmaya başladım. 6.5 aylıktı artık sıgmıyor diye de normal pırt wbebeye gecmiştik
eylul19 IpekIncii hep pusete koydum daha sonra 2 aylık falandı herhalde bel desteklı puset ıcın olan seylerden aldım hc bır sıkıntı yasamadık
YgmrEla IpekIncii pusetin içine küçük elyaf yastık üstüne, terletmeyecek bir örtü serip, koyabilirsin, ben oyle yapıyorum, mutlaka emniyet kemerini tak ama, Allah muhafaza, çok düşen bebekler var
Znurr sarmaliklahana o çukur yeri gayet sağlıklı aslında düz pusette yapabilirlerdi ama bebeğin anne karnında ki pozisyonunu veriyor
Poyrazin_annesii Ben hastaneden cıkarken kullanmıstm. O cukur olmasındakı sebep anne karnındakı şekkı alıyormuş
IpekIncii Poyrazin_annesii oturur pozisyonda oluyor vs. diye korkuttular beni. Şimdi hastaneye gidicez. İçine koyup koymamakta çok kararsız kaldım
Wanderlust IpekIncii hayir zaten anne karnindaki pozisyona en yakin o sekilde oldugu icin o sekilde tasarlaniyor dogdugu andan itibaren kullaniliyor bu yuzden. Koyabilirsiniz ama uzun sure icinde uyutma vs seklinde tutmayin gidip gelirken veya evde is yaparken kullanabilirsiniz hic zatari yok o sekilde
MinionlarinSevgilisi IpekIncii çok rahatsız oluyorsanız oyuntulu kısmi ince battaniye ile besleyip çukuru azaltabilirsiniz ilk ay o şekilde kullanmıştım ben de
IpekIncii MinionlarinSevgilisi içine ek minder koydunuz mu yoksa pusetin içindeki kendi minderini mi kullandınız?
MinionlarinSevgilisi Gamtozu ben de öyle düşünüyordum hastaneden taburcu olurken ince bir muslin serip bebeği koymuştum bebek hemşiremiz o muslini katlayıp bel çukurunu biraz doldurup öyle oturttu bebeği. Bir ay böyle kullanın dedi.
SunnyG Yahu bu pusetleri tasarlarken marangoz Ahmet amca tasarlamıyor heralde. Uzmanlar, doktorlar, fizyologlar, ne bileyim ortopedistler vs milyonlarca dolar Ar-Ge çalışması yaparak tasarlıyorlar. Sonra siz gidip içine minder koyuyorsunuz. Mantıklı mı sizce?
sarmaliklahana Znurr öyleymiş de benım içime sinmedi yaaaa ilk tecrübemdi cocuk 2 büklüm duruyor gibi geldi 🤭
baloglusss IpekIncii pusetlerin içinde kendi bel desteği minderi oluyor bu yüzden doğumdan itibaren kullandım bende
Deletedmom_23 IpekIncii Tabiki konulur. Zaten pusetler doğumdan itibaren kullanılmak için tasarlanıyor.