Aynı benimkine benziyor ya çoğalmadığı ve başka belirti olmadığı için bişey yemiş ihtimali üzerinde duruyorum şuan başka bir etki götürsem götürürüm alerji de daha sık kabartı döküntü gibi oluyor diyorlar nette de resimleri var daha geniş oluyormuş sanırım sizinkinede sinekler dadanmış 😊