Tugbaa58 kıllar kalın ise vakit kaybetmeden endokrin e gitmeniz gerekiyor. benim kızım doğuştan kıllı bir bebek tüyleri beni rahatsız ettiği ve tek memesinde büyüme olduğu için 16-17 aylık civarında endokrine götürüp gerekli tahlilleri yaptırdım genetik çıktı kıllı olması ama bizim koltukaltında kıllanma yok meme büyümesi de ben emzirdiğim için benden geçen hormonlar yüzünden olmuş emzirme bitince meme de küçüldü. belki önemsiz bişeydir ama siz gerekli tahlillerinizi yaptırıp içinizi rahat ettirin