Devamlı hipp kullanıyordum bebivita hippin yan ürünü doğru bebivitanın kutusunu okursanız ithalatçı firmanın hipp olarak yazdığını görürsünüz bebelac aptamil hepsini denedik aptamil gaz yaptı bebelac ı beğenmedi hipp e geçtik organik combiotic olanına şimdi denemelik bebivita aldık e bebekten onuda içti beğendi gaz falanda yapmadı içerikleride nerdeyse aynı karşılaştırırsanıZ