Emir0_ 23 yaşında olup üçüncü çocuğumu doğudaki iki ay oldu ikincisi kaza kurşunuydu üçüncüsü isteyerek oldu tavsiyem her birinin arasında 3 yaş olmasıdır benimkilerin arasında hep bir buxuk yaş var ama çok kıskançlık oluyor kavga gürültü cabası ben bakabiliyorum çünkü yakınımda annem var kızımı alıp gezdiriyor kendine götürüyor sürekli rahatım yani yakınınız yoksa dediğim givi üç dört yaş ideal