Nurcan0605 Kızlar merhaba, 8 bucuk aylık bir kızım var 3 aydır geçmeyen enfeksiyon var antibiyotikte kullandık ama bir türlü geçmiyor tavsiyeniz var mı ?
BelisMelis411 Nurcan0605 bızde cok enfeksyon yasadık hastanede bıle yattık sabah aksam antibiyotik ve serum verıldı.. çok zor bir durum ılacla gecmedı bızı hastaneye yatırdı o zaman doktorumuz cok gecmıs olsun 😔
eylul19 Nurcan0605 2 kere yasadık.flmler testler tahlıller sureklı yapıldı cok sukur bır kac aydır yok.nedenı mutlaka arastırılmalı ılerıde sorun yasamamak adına.ve temızlıgını nasıl yapıyorsunu bılmem ama ben pamukla sıldım hep yınede oldu .2 cıyı gecırdıgımjzden berı altını yıkıyorum tekrar sılıyorum kalan var mı dıye bakıyorum .bnce yıkamıyosanız her kakadan sonra yıkayın.kopuk banyosu yaptırmayın.
Nurcan0605 eylul19 biz de çok dikkat ediyoruz ama 3 farklı bakteri varmış geceleri çok huzursuz gün içinde de öyle
Nurcan0605 eylul19 biz de çok dikkat ediyoruz ama 3 farklı bakteri varmış geceleri çok huzursuz gün içinde de öyle🥺
Anakuzusuuu Esra_t bizde 2.ye geçiriyoruz ve suan antibiyotik bittigi halde devam ediyor idrarda çok kötü bi koku oluyor geceleri sürekli ağlıyor sürekli huzursuz
Esra_t Benim bebeğimde çişini az yapıyor die dün doktora götürdüm idrar tahlili temiz çıktı ama hala tedirginim az yapıyor
eylul19 Nurcan0605 evet cok huzursuzluj yapıyor.sureklı gece aglayarak uyanıyordu hep dıs sandım .sonradan anladık .kız cocuklarının kaderı ztn