Fatmanurnrt izmirde yaşıyorum. Kızım mayıs dogumlu ama ben rezervasyonu ocakta yaptırdım . 80 kişiye kadar limitli alan , süslemeler , 3 katlı seker hamuru pasta 5000 di . Kıyafetine 450 ayakkabısına 170 verdim . Birde tabi hediyelikler var sukulent dagıttım onada 300-350 civarı verdim . İkramlıklar hariç . Fotoğrafı tuttugum yer çekti. Ayrıca liste hazırladım ona göre müzik yayını yaptılar . Mekan 4 saat bizimdi . Suan aynı yer 9000 den kapı açıyormuş 😖 ekonomi leş cidden .