Çok moralim bozuk artık. 7 bucuk aylık hala yüzüstü duramıyor, çırpınıyor ağlıyor. Demin yine krize girdi hala kendini kurtaramıyor napcağımı şaşırdım. Sırtüstü yere indiriyorum 2 saat bıraksam yine aynı pozisyonda en fazla sağa sola dönüyor o kadar yuvarlanma vs yok. Yüzüstü durmadıgı için emekleme belirtisi de yok. Bakıyorum normalde dik duruyor desteksiz oturuyor fiziksel sorunu yok gibi ama yüzüstü koydugum an krize giriyor 😭 böyle olan var mı