Arkadaşlar size bişey sorucam bebeğim üç buçuk aylık kafasını tutuyor, yuz üstü koyduğumda da kafasıni vücudunu baya kaldırıyor ama bazen dimdik tutuyor bazen duruşuna gore boyle eğik tutuyor yani aşağı doğru egiyor normal mi acaba mesela kucağımda oturtuyorum aşağı bakıyor ama mesela telefonu takip ettiriyorum kafasını yukarı kaldirip tavana doğru takip de ediyor kafam karıştı beni bı aydınlatın