Badeninannesi1 Tabii, kemiklere de gidiyor besinlerden aldıkları annesi. ☺️ Genetik yatkınlık da varsa uzar sıpacık. 🥰 Ayrıca 6. ay sonrası hareketlenmeler de arttığı için ağırlık artışının yavaşlaması çok normaldir. Sıkıntı yapmayın siz, sağlığı yerinde fit ve uzun olsun inşallah. 🌸🌸