3 yaşa 2 hafta kalan bir oğlum var. Yapısı gereği Özgür ruhlu yani kısıtlanmaktan hiç hoşlanmıyor. Yaşının gereği de bu özellikleri mevcut tabi bunu göz ardı etmemeye çalışıyorum. Dışarı çıktığımız zaman asla elimizi tutmaz. Anlaşma yaparız yanımızdan yürüdüğün sürece elimizi tutmayabilirsin ama yanımızdan yürümeyi bırakın koşarak uzaklaşabildiği kadar uzaklaşıyor. Çok hareketli saniye yerinde durup odaklanayım biraz oyun oynayayım yok kırk yılın başı anca kendi kendine oyalanır. Sürekli bir yapma moduna gireriz burada fazlaca yapma dediğimizin farkındayım. Dün okul için görüşmeye gittik hemde daha önce tanıdığım bir okul müdürü sohbet için oturduk. Tek yerinde durmayan sağolsun benim oğlumdu. Yaş grupları da şu şekilde ikiz yeğenlerim 4 yaş girecekler bir çocuk oğlumla yaşıt biri 4,5-5 arası birde 6 yaş vardı. Pandemi nedeniyle kimseyle zaten doğru düzgün görüşemedik. Yani yaşıtlarıyla neredeyse hiç bir arada olmadı. Diğer annelere bakıyorum çok çok rahatlar. Şimdi oğlum büyük çocuktan bir iki defa oyuncak istedi vermedi. Elinde birden fazla oyuncak olduğu halde. O da bu gücü yettiğinin elindekini almaya kalktı. Çok sinirlenirse bazen vurabiliyor. Bende kimseye zarar vermesin diye haliyle seslenmek zorunda kalıyorum. Çünkü diğer annelerden sıfır müdahale. Çocukları bıraktılar ne olursa olsun modu. Ben mi yanlış yapıyorum okul müdürüyle konuştum çok müdahale ediyorsun dedi. Bilmiyorum gerçekten yanlış mı yapıyorum