Tam tamamına 10.5 aylıkken almaya başladı şuan 11 aylık son 1 haftadır ağzından çıkarmıyor 😂 ben doğduğunda bütün markaları denemiştim wee, oioi, avent, bibs yok tutmadı sonra parmak emmeye başladı sürekli parmak emiyordu doktorumuz kesinlikle parmağı bıraktır dedi artık emzik vermeye başladım hem damaklarını kaşıyor hem emiyor emzik 5 dk kıyafetinde olmasın direk parmak emiyor 😂 bibs i emmeye başladı avent falan yine almadı şuan frigg kullanıyoruz 😂pes etmeyin deneyin alıyorlar 😂