Benim kızımda 2.5 aylık Philips avent ultra Air night almıştım doğmadan hem de ikili set 🤦 ilk doğduğu günler gece çok kötüydüm bı deneyelim diye verdik denemek için sımsıkı tuttu ama nasıl tuttu bizde çok aç ki böyle tutuyor diye hemen çıkarıp emzirmeye kalktım yarım saat krize girdi memede emmedi kendini parçaladı dedim sarılık vs.tehlikesi atlatana kadar bir daha asla vermem.
Sonra gelişimi iyi falan diye kontrollerden sonra vereyim dedim bu seferde asla almıyor yenecek bir sey gibi yamuk yumuk gevmeye çalışıyor tutamiyor anlayamiyorum :( zaten 6.aya kadar vermeyi düşünüyordum yarısı gitti sayılır ://
Yine ara ara isim varken annem tutturmaya çalışıyor ama artık alışır mi bilmiyorum