Emmngl bizde özel de dr libalaks lavman vermişti o daha kötü etmiş bizi bide ankarada en iyi dr diye gitmiştik düşünün haftada 3 4 kez lavman yapıyorduk ilk bebeğim bnde normal sanıyrdm dr zararlı olsa vermez yani dimi bi ton para harcadık bide 2 3 gün kaka yapmıyordu kzım hemen lavman ve vucut alışmış lavman sız asla yapıyordu bizde herlde 4 5 dr a gittik bi tane ile kalmayın sizde sokol ve dopalac vuctta kalmıyyormuş direk kaka ile atılıyormuş gerçekten kaka dan direk çıkıyor sizede çok geçmiş olsun