Ndd_mhmt bnm oğlum 3 aylık 6-8 arası kesintisiz ağlıyor bir kaç kez gün boyu ağladığı için doktora götğrdüm kolik olduğunu söyledi. Gaz ilaçları kullanıyorum ama 6-8 kabus saatlerimiz 4 huzursuzlanmaya başlıyor 6-8 ağlama 8.30 emme 9’da uyursa ne ala uymazsa ağlamaya devam🤷🏼♀️ Hiçbişi yapamıyoruz kucağıma alıp sakinleştirmeye çalılıyorum dıları çıkarıyorum omuzda sallıyorum aynada konuşuyorum susmasada ağlamnın şiddeti azalıyor.