19972017 Geçen hafta ağda yaptırmistim ilk defa kol bacak çok kötü çıkıyo diye ağda denedim sanırım sıcak sürdü pek bilmem de bu ağda işini kolumda bacağımda bazı bölgelerde iz kaldı onlar gecermi yoksa böyle ki kalir bilen varmı pişman oldum yaptırdigima gerçi kuofor kurbanı da olmus olabilirim
Annababy Öncesinde jilet, makine gibi bir şey kullandıysanız kıl kökleriniz sert olduğu için ağda işlemi sırasında tahriş olmuş olabilir. Kalıcı bir şey değil fakat ağda sonrası yağ ile nemlendirebilirsiniz.
19972017 Annababy evet küçükken makas filan kesmişim 🤦 annesiz büyümenin zorluğu çok küçüktüm yapmışım öyle bişey