Yasemnakca Kızlar bebeğim 2 aylık göğsümü emip boşalttıktan sonra ucu ve çevresi hariç heryeri kaşınıyor 1 dk falan sonra geçiyor sizinde böyle oluyor mu yada bi fikri olan var mı
Deletedmom55 Yasemnakca ya benim bu ara sürekli hatta emsin de kaşıntısı gitsin siye bakıyorum neden öyle oldu anlamadım