Berilsmom13 Lyla____ ilk aylar normal reflüyü olabilir canım emzirirse mutlaka gazını çıkart birde reflü yatağında yatır benim kızımda öyleydi ağızdan burundan kusardı
Gzdzeynep Lyla____ yenidoğan döneminde normal olabiliyor bebeğinizin reflüsü olabilir reflü yatağı kullanmanızı öneririm biz öyle yapmıştık benim kızım çok kusardı hemde fışkırarak kusardı ama fizyolojik reflüydü ve kendiliğinden geçti