Neslihaninci Merhabalar Süt alerjisi olan bebiş anneleri ek gıdaya geçişteki deneyimlerini paylaşabilir mi? Nelerle başladınız? Ek gıdaya geçişte bebişlerin anne sütünü alma aralıkları nasıl oldu?
WHITECLOUD Neslihaninci biz geçeli 25 gün oldu sebze ile başladık kabak patates tatlı patates havuç buharda tek tek haşlayıp 3 gün kuralı ile verdim 3. Gün önceden alerji yapmayan sebze ile karıştırarak veriyorum saf zeytinyağı ekliyorum 1 çay kaşığı kadar öyle ilerliyoruz
WHITECLOUD Neslihaninci sabah öğlen ek gıda öğünleri diğer öğünler emziriyorum tadım yaptığı için gerçi çok net bir ayrım yok
Ucansupurge Neslihaninci Sebze ile başladık 3 sebzeden sonra ilk meyvesini tattirdim. Anne sütü alımı aynı devam sadece öğlen tadım. Akşam uzeri alerji manasıyla muhallebi seklinde yapmıştım. Gluteni açtıktan sonra hipp 5 tahilli kaşık mamasıni verdim.
Neslihaninci WHITECLOUD çok teşekkür ederim ben de bugün havuç denemeyi düşünüyorum inşallah beğenir kuzum varolun😇🙏🏻
Neslihaninci Pirayeada çok zor umarım birazcık daha büyüdüğünde severek tüketir bebişiniz 😇🙏🏻bakalım benim kuzum ne yapacak sebzeden bile çekiniyorum alerji yapar mı yapmaz mı diye
Busraeliz00 Bende hippin meyve sebze püreleriyle başladım bebepim 4 aylık keçi sütü cici bebe veriyorum arada bir şu an iyi gidiyor
Bircicekannesiii Busraeliz00 Erken değil mi canım 4 aylık ek gıdaya geçiş tadım mı yaptırıyorsun yoksa tamamen geçtin mi yani 👀
Neslihaninci Ucansupurge mamayı muhallebi şeklinde sevdi mi bebişiniz benim kızım almıyor mamayı maalesef dut pekmezi kattım yine de almadı
Gumusmomy Ucansupurge hippn kaşık mamasını bende aldım bugun ama yapımı biraz değişik direk suyla mı yapıyosunuz acaba sanırım formül sütle yapılıyor
Neslihaninci Bircicekannesiii tolere edebildiyse dört aylık ne güzel 🥰😍🙏🏻Doktor önerisiyle mi hipp in ürünlerini kullanıyorsunuz
Busraeliz00 Bircicekannesiii hayır sadece tadım anne sütü ve mamayla devam sadece 2 çay kaşığı veriyorum raflara aşina olsun diye doktorumux öyle önerdi ☺️
Kader6534 Bircicekannesiii valla bende geçtim oğlum 4 aylık hiç bir sorun olmadı mama meme ek gıda ilerliyorum artık
Smnrsmnr Mrvmryy benim bebeğimin kakasında sümüksü yapılar vardı o. Bugün doktora gittim doktorumda onayladı
Neslihaninci Mrvmryy teninde özellikle göğüs kısmında kulak arkalarında döküntüler oluştu,aşırı kolik bir bebekti,kusmaları çok fazlaydı ve kakası çok mukusluydu.Şükürler olsun ki diyetle iyi şu an🙏🏻
Ayazin-annesi14 Mrvmryy 1 aylikken mukuslu kaka ve aşırı huzursuzluk ve kakasını yaparken aşırı sancısı olmuştu bu belirtilerle laktiz alerjisi var demisti doktorumuz 5 aylikken vücutta dokuntuler oldu bizim kaka testinde çıkmadı kan testinde çıktı süt alerjisi olduğu şuan 7 aylık diyetle çok iyi çok şükür
Busraeliz00 Angelangelll e bebekte var canım civildede var migrosta falan da var bakabilirsin organikmiş doktor önerdi
Areenn Smnrsmnr doktorunuz sadece süt tüketmemenizi mi söyledi acaba yoksa her türlü süt ve süt ürünlerini mi?
Alanur Smnrsmnr o sümüksü kaka ne zamana kadar devam ediyor acaba ? Benim de bebeğim 3 aylık ve sümüksü kakası var doktor alerji dedi bize de
Smnrsmnr Mrvmryy doktor süt alerjisi dedi kakasına bakarak. Zaten alerji testi yapılmıyormus şuanda küçük 6. Ay da.ç yapılıyor. Sizde bi götürün isterseniz doktora
Ucansupurge Neslihaninci meyve ve pirinç unu ile yapınca koku daha tahammül edilir gibiydi yiyordu baya baya