Ahh ahh kızlar nerden başlasam bilemedim. Doğduğundan beri mama takviyesi ile gidiyorduk. Ailemden uzakta yaşıyordum ve her yanlarına geldiğimde annemin mamayı çok vermesi sebebi ile meme reddi yaşıyordum evime gidince eskiye dönüyorduk. Memlekete taşındık ve bebeğimi anneme bırakıp taşınma işleriyle ilgileniniz yine mama ağırlıklı gitmeye başladık. Zaten gönülsüz emiyordu oğlu. Bu süreçte covid geçirince emmek yerine mama istedi sürekli ( sütüm zaten çok yoktu aç bırakmamak için mama arttırdık). Şimdide salgına yakalandık ishal kusma ateş başladı. Memeyi hiç istemez oldu. Zorla Nil’e almıyor , uykuda yine almıyor. Buradan dönüş sağlayanınız var mı 😔😔 ek gıdayıda severek yemiyor covid sonrası aç bırakmamak için çoğunluk mama oldu. Üzülüyorum böyle olmasına napcamı şaştım 😔