1 yaşında ve kaç gündür resmen zorla besliyorum. Zaten iştahsız zayıf bi bebek. Raporlu mama kullanıyoruz. Multivitamin kullanıyoruz beslenmediği için. Ne mama ne ek gıda çığlıklar atıyor. Az önce uyandı normalde mama içiriyordum ilk önce. Gece beslenmesi yok zaten. Yok içmedi. Ve asla açım demiyor. Tüm günü aç geçirebilir. Napıcam böyle bilmiyorum