Heraninannesi Doktorum kırkın çıktımi gel dedi bende gitmeyi düşünmüyorum cumartesi kırkımız çıkıyor. Sezeryan sonrası doktora gitmeyen var mı
Barismehtap Heraninannesi 40 muayenesi sadece smear için yapılmıyor ki,rahminizi kontrol ediyor doktor,bence gitmeniz lazım ki o yüzden gel diyor doktorlar , gerekli olmasa neden çağırsın ?
Zehradeniz Neden gitmiyorsun ki artık bir bebeğin var sağlığına dikkat etmelisin bence git kontrolünu yaptır bısuna grlin demiyorlar sonucta sağlık bu aksatılmamalı
Ennur Bende gitmedim şunu veya bunu yapcazda demedi 40 da gel dedi ben farklı bi şehire geldim ailemin yanına ne yapılıyo acaba gidildiğinde ?
Mucizem006 Heraninannesi valla canım benim bana gel diyen olmadı bende gitmedim ama bu gün spiral taktırmaya gittim 1 ay sonra kontrole gel hemde smear alırız dedi
Alpgdd Benim doktorum da çağırdı ve gittim. Ultrasonla rahim ve yumurtalıklar temiz mi diye bakıyor. Smear testi yapılıyor. Enfeksiyon veya mantar varsa da belli oluyor. En kısa sürede gidin. Ben her zaman 6 ayda bir gider genel muayene olurum.