aslioztrk 4 aylık kızım emzik ve biberonu emmek yerine ısırmaya çalışıyor😑 Nasıl emmesini saglayabilirim acaba yaa
Venusum aslioztrk 4 aylik oglum benmkide ayni ısırıyor acaba dis yerleri mi kaşınıyor o geldi aklma sennkide ayniyms
aslioztrk Venusum Ondan da olabilir çünkü ne bulursa ağzına götürüyor kaşımak için büyük ihtimalle.O yüzden ben de diş kaşıyıcı aldım sürekli ağzında hatta. Ama bu biberonu ısırmak yerine emmesi için ne yapcam bilmiyorum😔
Venusum aslioztrk sizde mama mi veiryosunz bende ayni sekldeym bi uykuluyken biraz daha iyi yiyo uykusunu takip ediyorm
aslioztrk Venusum Yok ben mama vermiyorum meme emiyor,su vermek istedim biberon ile o ara farkettim ısırdığını😔