Kızlar bebeğim 13 aylık ve çalışıyorum. Normalde 65 kiloydum doğumda 80 dim . Ama hem çalıştığım için hemde emzirdiğim için kilo verdim galiba. Şu an 56 kiloyum. Benim gibi emzirirken kendiliğinden zayıflayan var mı. Şaştım kaldım. Umarım emzirdiğim içindir kötüyede yormak istemiyorum. Var mı aranızda böyle zayıflayan .(not: iştahım çok iyidir çok yemek yiyorum 🥲)