Mevadad Bebegim_0406 Fitili sona saklayın Önce bebeği serinletin Ilık suyla yıkayın. Yarım çay kaşığı calpol verin.
Assel Fitil hesin sokma yarisin Bebegim_0406 tabii fitil yap bekleme benim kizim 37 oldu hemen fitil yaptim 5 dakka sonra geçti ama her 1 saate bir hep kontrol et ateşin 3 gün sonra 4 gün inkarsın akşam saat 11 gibi sonra hemen melek gibi uyur
[silindi] Bebegim_0406 38i geçmeden ilaç vermeyin. Önce ılık duş aldırın üzerini soyun bi tek zıbın yeter. 1 koltuk altını boş bırakın ateş ölmek için diğerine ve kasıklarına ıslak havlu koyun . Ateşini takip edin herşeye rağmen yükseliyorsa önce calpol verin en son çare artık dirençli ateşde fitil koyarsınız
[silindi] Bebegim_0406 38i geçmeden ilaç vermeyin. Önce ılık duş aldırın üzerini soyun bi tek zıbın yeter. 1 koltuk altını boş bırakın ateş ölmek için diğerine ve kasıklarına ıslak havlu koyun . Ateşini takip edin herşeye rağmen yükseliyorsa önce calpol verin en son çare artık dirençli ateşde fitil koyarsınız
tgbmhr Assel insanları yanlış yönlendirmeyin ya 37 de fitil vermek nedir zaten normal ateşleri 36.5 37 arası oluyor. 38 38.5 olmadan keisnlkle ilaç verilmemesi gerekiyor
Nurci Assel özellikle ilaç verilmemesi gerekiyor 38 olmadan size kim söyledi acaba 37 de fitil verileceğini
tgbmhr hayır önce bebeğinzin ateşini doğal olarak düşürmeye çalışın kasıklarna alnına kol altlarna ılık bezler kouyun ılık banyo yaptırın serin tutun sonra baktınz geçmiyor bi çay kaşığı calpol verin👍🏻
Bebegim_0406 Kızlar hemşire fitil ver dedi sadece 38 geçerse bende verdim şuan düştü inşallah bidaha çikmaz hepinize çok teşekkür ederim
[silindi] Yasemnakca 2 ay aşısıymış pardon ona dikkat etmemiştim. O zaman duş hariç diğer söylediklerimi yapabilirsiniz. Geçmiş olsun