Kızlar bebeğim geceleri resmen benimle oyun oynuyor. Memede uyuyor yatirinca uyanıyor. Gece boyunca kaç kez kalkıyoruz haddi hesabı yok 😭😭 istiyor ki hep kucağımda mememde olsun. Ama artık dayanamıyorum. Her yerlerim ağrıyor. Uykusuzluk mahvetti beni. İlk aylar böyle değildi 1 kez uyanirdi gece. Şimdi bir milyon kez uyanıyor. 4 ay 26 günlük. Nasıl edecem ya. Yanına uzanıyorum piş piş yapıyorum ne yapsam olmuyor illa mememde gelecek uyumak için. Bir akıl verin nolur? Düzelir mi yoksa böyle devam mı eder? Gazı mı oluyor hiç anlamıyorum da. Artık gazı olma yaşını da geçtik 5 aylığız nerdeyse. Fiziksel ve mental olarak aşırı yıprandım. Canları sağ olsun.