Ayiss ahhh o kadar iyi anlıyorum ki. çok değil 1 hafta önce atlattık. kızımın vajinasının küçük bir kısmında başladı iki günde vajinasını komple sardı ertesi gün poposuna yayılmıştı ve ciğer gibiydi resmen. Ben zeytin yağı sudocream sürdükçe o sarıyordu her yerini. Eczaneden fito ve hametol aldık iki gün kullandım azalma olmadı sadece ciğerliği gidip normal kızarıklığa döndü. Travazol sürdüm ve mucize gibi iki saat içinde etki etti yarıdan çoğu silindi. Sonra eşim inat etti diğerleri iki günde etki etmedide o mu iki saatte topladı diye gene fito ve hametol aldı onları kullandım iyileşen yerleri bidaha sardı. Sonra eczaneye danıştık tekrardan; rivanol diye bir toz verdi 1 lt suya karıştırın ve pansuman yapın ardından oksizinc diye bir krem verdi onu sürün dedi (oksizinc çinko bazlı bir krem günde 5-6 defa) ve yanına travazol (günde 3 defa) verdi. Zaten şimdi kullanmasanızda enfeksiyonlu pişiğe cevirecek mecbur travazol kullanacaksınız dedi, iyi ki de dedi. Eve geldim direk sürdüm sürüştürdüm ama bu süreçte hep altı açıktı kızımın. Geceleri yatarken daha çok sürdüm ben travazolu. Rabbime şükür 2 günde tamamen geçti. Boşa çekti kızım o acıyı. Keşke hep travazol sürseydim. Şimdi ufak kızarık görsem bıle ara ara oksizinci sürüyorum önlemek için. Rabbim şifa versin tez. İnsanın içi acıyor