Kızlar bebeğim 5.5 aylık 6 aylık olmak üzere. Gündüz 2 uyku yapıyor gece de emdiği için sürmeli 2-2,5 saatte bir uyanıp emip öyle uyuyor. Odasını ayırmak ve uyku eğitimi vermek istiyorum ama geceleri sürekli uyandığı için nasıl olacak bilmiyorum. Sizler nasıl yapıyorsunuz sizin bebekleriniz de böyle uyanıyor mu ? Bazen çok uykusuz oluyorum dayanamıyorum neler yaptınız deneyimi olanlar yazabilir mi lütfen