Ipekada34 Varmi amyakin tarihte yaptıran anneler nerde yaptrdiniz memnun kaldnzmi ve ucreti neydi? Teşekkür ederim şimdiden
Momofkaan Ipekada34 baya olmuş ama İstanbul Sünnet Kliniği var Googlea yazarsanız çıkar Dr Barış bağbancı biz sünnet yaptırmalı 10 günü geçti iyileşmesi güzel doktorun ilgisi de iyi watsaptan iletişim halindeyiz ücreti de 1500tl
Ipekada34 Momofkaan evet Allah izin verirse bizde yarı oluyoruz inşallah kolay geçer sonrası bizim için