İnan biz kadınların başaramayacağı birşey yok sadece sabret, benim oğlum beni hiç uyutmazdı 3.ayından sonra uyku düzeni yerine geldi. Sen kimsenin lafına bakma emzir sen sütünden doyduğundan eminsen üzülme. Hepsi geçiyor benim sütüm hiç gelmedi doğru düzgün anca 1.5 ay anne sütü verdim sonrasında mamayla devam ettim ve kimsenin dediğini umursamadım bile. Çünkü bu senin çocuğun ve herşeyin en iyisini sen bilirsin ❤️