Kızlar herkese merhaba . 15 aylık bi kızım var gece mama veya anne sütü almiyo . Aksam en erken 10 en geç 11 de yatryorum . Sabah 9 da veya 10 da uyaniyo . Sabah uyanma saatine göre öğlen ya 1 de yada 3 de öğlen uykusuna yatryorum . Şuan diş çıkartma döneminde farkındayım bir dişi damaktan çıkmış mercimek tanesi kadar ucu gözüküyor diğer tarafları da kabarık. Şuan üstünde ki pike yi alıp gelmiş yatak odasına normalde gece asla uyanmayan bi bebektir biz bunu 3 4 seferdir yaşıyoruz gecen gecede 2 de kalkti 4 de kadar oyuncaklariyla oynadı . Simdi sorum şu disten kaynaklı mi bu gece uyanması ? Yoksa atak haftası falan mı bu uyanma ? Bide uyandığında alıp direk uyutmalimiyim yoksa onunla oturup o uyumak isteyene kadar onunla oyunmu oynamaliyim? Bi aklım diyo rahat bırak uyumasın oynasın gün geçtikçe huyları degisiyo bi aklim da diyo eyer onunla böyle oynamaya alistirirsan bu hep alışır gece uyanır ve oynamak ister uyku düzeni bozulur ona ayak uydurma ! Sizin fikirleriniz nedir nerde hata yapiyorum(2 aylikta bebegim var bu arada )