Kızlar kaçar damla veriyorsunuz biz daha önce devit kullanıyoduk oceana yeni geçtik doktor sanki 8 damla yazmış bebeğim 2 aylık mümkün olabilir mi? Yoksa 3 damla vermeye devammı etmeliyim kafam karıştı 11 gündür 8 damla veriyorum internetten baktım 10 yaş altına 3 damla yazıyor yan etkileri de fazla alım da çok ağır bebeğime bişey olur mu çok korkuyorum