Kızlar 9 aylık oğlum var, ayaklarını ölçüyorum 39 derece, kol altını ölçüyorum 37-38 derece alnını ölçüyorum 37 derece boynunu ölçüyorum 37 derece geliyo. Sıcaktan bu kadar yükselirmi vücut ısısı? Sadece zıbınla yatırdım, odada klima açık direk temas etmiyo oğluma, oda ısısı düşünce ateş düşermi? Bide diş çıkarıyo ondanda yükselmiş olabilirmi? Calpol verdim yarım ölçek. Elini yüzünü yıkıyorum düşüyo 1 dk sonra tekrar ölçüyorum tekrar yükseliyo. Yardımcı olabilirmisiniz tedirgin oldum.